Skip to content

La naturaleza de andalucia en mi casa, gad w domu!

7 September 2010

Wpis NIE-wspinaczkowy, tak więc ortodoksi panelo-skalno-przechwytowi raczej zainteresowani nie będą, za to miłośnicy PRZYRODY owszem. Oto, co sąsiad przyniósł nam dzisiaj po południu do domu – GADA:

Kameleon, bo o nim mowa ma dziwne oczy i dziwne łapy – jest doskonale przystosowany  do łapania na ścisk, można mniemać, że na 7c po kaloryferkach radziłby sobie nieźle. GAD ten faktycznie zmienia kolor na kolor tła: położony na stole, zrobił się lekko brązowy, a na koszuli “dostał” prążków – LA FUERZA DE LA NATURALEZA!

Sąsiedzie, skąd masz GADA? Sąsiad: znalazłem kameleona na drodze, na “campo” (na wsi) u znajomych. Zabrałem go (ospałego),  z drogi, położyłem na drzewku cytrynowym, gdzie gad zmienił kolor na zielony… postanowiłem, że wezmę go na kilka dni do domu, a potem wypuszczę.

GAD jechał kilka km wczepiony w koszulę sąsiada, sąsiad jechał na skuterze.

Kameleony są pod ścisłą ochroną w Hiszpanii i bardzo trudno jest je spotkać.

This slideshow requires JavaScript.

One Comment leave one →
  1. 9 September 2010 09:54

    Gad-żilla😉

Leave a Reply

